Reklamácie tovaru

Vážený zákazník, v prípade ak sa na vašom zakúpenom tovare vyskytla vada v záručnej dobemáte právo ho reklamovať.

Celý reklamačný proces prebieha ONLINE, e-mailovou formou budete podrobne o všetkom informovaný.

 

1. Reklamácia musí byť uplatnená najneskôr v 24-mesačnej lehote, nevzťahuje sa na tovar, ktorý má uvedený minimálny dátum trvanlivosti alebo je predaný za zníženú cenu z dôvodu vopred oznámenej vady, s ktorou ho spotrebiteľ vedome zakúpil. V prípade suchého krmiva je to teda 12 mesiacov od dátumu výroby (viď etiketa produktu), ostatné produkty ako maškrty, konzervy a podobne – tiež spotrebná lehota viď obal. Nezabudnite prosím, otvorené balenie krmiva je nutné spotrebovať maximálne do 3 mesiacov.
 

2. Reklamácia sa nevzťahuje na tovar:

  • predaný so zľavou na vadu, pre ktorú bola cena znížená
  • na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním
  • mechanické poškodenie, poškodenie prírodným živlom a podobne ( teplota, vlhkosť, nesprávne skladovanie u zákazníka

3. Reklamáciu prosím uplatnite bezodkladne, v ORIGINÁLNOM OBALE v ktorom bol produkt doručený, aby nedošlo k rozšíreniu vady a v jej dôsledku k zamietnutiu reklamácie.

 

4. Všetky informácie ohľadom reklamácie nájdete na stránke https://www.panakei.sk/obchodne-podmienky/, konkrétne v odstavci Reklamačný poriadok.

 

Postupujte prosím následovne:

  • Je potrebné vyplniť reklamačný formulár na uplatnenie reklamácie, ktorý nájdete na stiahnutie tu - ( KLIK )
  • Reklamovaný tovar nám zašlite na vlastné náklady prepravnou spoločnosťou podľa Vašej preferencie, spoločne s vyplneným formulárom a dokladom o kúpe, na adresu: Panakei Slovakia, s.r.o., Hviezdoslavova 17, 018 63 Ladce 
  • Neposielajte prosím tovar na dobierku, balíček v takomto prípade nebude od nás prebratý. 
  • Reklamáciu vybavíme v čo najkratšom čase, najneskôr do 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru.
  • O výsledku reklamácie budete informovaní bezprostredne po ukončení reklamačného konania.
  • Reklamnovaný tovar v prípade poškodenia, musí byť vždy zaslaný na reklamáciu.