LETNÉ TEPLOTY: Vážení zákazníci, pripomíname, že naše krmivo aj maškrty nemajú chemickú konzerváciu, odporúčame vyzdvihnúť si zásielky z výdajných miest vždy obratom. Taktiež dbať na podmienky skladovania a dobu spotreby po otvorení a nerobiť si príliš veľké zásoby.

Vrátenie tovaru

Vážený zákazník, v prípade ak ste obdržali tovar, ktorý vám nevyhovuje, v jednoduchosti môžete postupovať takto:

 

1. Odstúpiť od zmluvy môžete do 14 dní, odo dňa prevzatia tovaru od kuriéra. ( bez uvedenia dôvodu )

 

2. Na vrátenie tovaru použite formulár uvedený nižšie: ( formulár si stiahnite, vyplňte na PC alebo vypíšte ručne, vytlačte a fyzicky formulár priložte priamo do balíka na vrátenie aby sme vedeli identifikovat Váš balíček )

 

3. Formulár na vrátenie tovaru nájdete na stránke https://www.panakei.sk/obchodne-podmienky/konkrétne v článku VII. 

  

4. Tovar poriadne zabaľte aby sa nepoškodil, ZAŠLITE NA VLASTNÉ NÁKLADY s dokladom o kúpe (faktúra) a formulárom na odstupenie od kúpnej zmluvy (vyššie na stiahnutie) našu adresu: Panakei Slovakia, s.r.o., Hviezdoslavova 17, 018 63 Ladce. Môžete napríklad využiť služby doručenia tovaru ako SLOVENSKÁ POŠTA alebo PACKETA.

  • Neposielajte tovar na dobierku, balíček v takomto prípade nebude od nás prebratý a vráti sa Vám naspäť. 
  • Tovar si pripoistite a zašlite doporučene, v prípade straty balíka budete mať sledovacie číslo podľa ktorého viete reklamovat zásielku u prepravcu.
  • Po skontrolovaní prijatého tovaru, obratom vás kontaktujeme a v súlade so zákonom vrátime peniaze na Váš bankový účet

 

UPOZORNENIE: náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci (viď naše obchodné podmienky)

 

UPOZORNENIE: bez udania dôvodu nemôžete vrátiť tovar:

  • ktorý je uzavretý v ochrannom obale (nie je ho možné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov) a ktorý po doručení kde bol ochranný obal porušený (otvorené balenie granúl, otvorené konzervy, otvorené balenie pamlskov a podobne)