Časté otázky a odpovede
Objednávky
Ako Vás môžem čo najrýchlejšie kontaktovať ?
- Na e-shope vpravo dole kliknite na tlačidlo: - každý deň od 8:00 do 22:00.
Môžem objednať tovar aj telefonicky ?
- Aktuálne neprímame objednávky telefonicky ale môžete nám ihneď napísať na našu zákaznícku podporu, kde Vám objednávku radi vytvoríme podľa Vášho želania behom pár sekúnd. Kliknite na tlačidlo vpravo dole na e-shope "" od 8:00 do 22:00.
Neprešla mi platba skrz platobnú bránu. Čo teraz ?
- V priebehu pár minút Vám príde do e-mailu odkaz pomocou ktorého sa znovu dostanete do platobného procesu, kde platbu znovu zopakujete a úspešne dokončíte.
Kedy mi bude doručená moja objednávka ?
- Objednávky expedujeme každý pracovný deň (okrem víkendov) a následne doručenie Vašej objednávky skrz kuriérske spoločnosti, počas pracovných dní trvá max. 24-48 hodín.
Dokážete zmeniť moju objednávku aj po vytvorení?
- Kým sme ešte Vašu objednávku neodovzdali kuriérskej spoločnosti priamo do dodávky, radi vám ju upravíme na Vaše želanie. Stačí napísať na zákaznícku podporu, kliknutím na tlačidlo "" od 8:00 do 22:00.
Bol mi doručený nesprávny tovar. Čo teraz ?
- Informujte nás prosím obratom na zákaznícku podporu, vpravo dole na e-shope, kliknutím na tlačidlo "" alebo nám napíšte na e-mail: info@panakei.sk
Doručili mi nekompletnú objednávku. Čo teraz ?
- Informujte nás prosím obratom na zákaznícku podporu, vpravo dole na e-shope, kliknutím na tlačidlo "" alebo nám napíšte na e-mail: info@panakei.sk
Bol mi doručený poškodený tovar. Čo teraz ?
- Pri preberaní poškodenej zásielky, prípadne po otvorení balenia a zistení tejto skutočnosti, prosím rovno zdokumentujte škody mobilným telefónom a vyhotovte fotky. Následne nám tieto fotografie čím skôr zašlite na zákaznícku podporu, vpravo dole na e-shope, kliknutím na tlačidlo "" alebo nám napíšte na e-mail: info@panakei.sk
Ako postupovať, ak chcem vrátiť tovar ?
- Tovar môžete vrátiť do 14 dní, podľa tohto postupu: www.panakei.sk/vratenie-tovaru/
Ako postupovať, ak chcem reklamovať tovar ?
- Tovar môžete reklamovať, podľa tohto postupu: www.panakei.sk/reklamacie-tovaru/
Ako dlho trvá vybavenie reklamácie / vrátenie ?
- Vrátenie tovaru a finančných prostriedkov vyriešime k Vašej spokojnosti maximálne do 3 pracovných dní. Reklamácia štandartne trvá až 30 pracovných dní.
Kde nájdem všetky moje daňové doklady ?
- Všetky faktúry zasielame automaticky do 5 pracovných dní od prebratia objednávky, do Vašej emailovej adresy. Tiež nájdete doklady po prihlásení do Vášho účtu, konkrétne v sekcií: www.panakei.sk/klient/objednavky/
Obdržal som zľavový kupón, kde ho uplatním ?
- Zľavový kupón uplatníte na e-shope priamo v košíku, kde už máte vložené produkty, ktoré si chcete objednať. Kliknite v nižšej časti obrazovky na tlačidlo: "Mám zľavový kupón", do kolonky vložte zľavový kupón a potvrďte kliknutím na tlačidlo "PRIDAŤ ZĽAVOVÝ KUPÓN"
Dajú sa u Vás kúpiť aj darčekové poukazy ?
- Áno, ponúkame aj darčekové poukazy. Ak chcete potešiť Vašich blízkych a neviete čo práve potrebujú, nechajte si ich vybrať podľa seba: www.panakei.sk/darcekove-poukazy
Kam všade zasielate objednávky ?
- Aktuálne doručujeme objednávky do krajín: Slovensko (Panakei.sk), Česko (Panakei.cz) a Maďarsko (Panakei.hu)
Dajú sa granule kúpiť aj v klasickom obchode ?
- Granule Panakei zakúpite len cez naše oficiálne e-shopy: Panakei.sk, Panakei.cz, Panakei.hu, pretože chceme zachovať priamy a transparentný kontakt so všetkými našimi zákazníkmi, aby sme im mohli poskytnúť potrebný, 100% zákaznícky servis. V súčastnosti kamenné predajne nemáme a neplánujeme.
Produkty
Aký spôsobom vyrábate granule Panakei ?
- Vyrábame extrudované granule pre psov, pomocou potravinárskeho extrúdera v moderných, čistých a schválených priestoroch priamo na Slovensku.
Ako prebieha takýto proces výroby granúl ?
- Zjednodušene vysvetlené, ako taký proces prebieha. Je to zariadenie podobné mlynčeku na mäso - kompletná zmes mäsa, ryže, zeleniny, byliniek a doplnkových komponentov je najemno nasekaná, zmiešaná, krátko uvarená pri teplote 110°C a vytlačená cez valček von, skrz matricu (nástavec), ktorý definuje veľkosť a tvar našej granulky.
Odkial pochádza mäso, ktoré používate ?
- V našich produktoch preferujeme primárne mäso, ktoré je chované, porazené a spracované na území Slovenskej a Českej republiky. Všetci naši dodávatelia sú niekoľkokrát ročne kontrolovaní a testovaní na kvalitu výstupných produktov a hygienu výrobných priestorov. Výhradne spolupracujeme len s overenými dodávateľmi mäsných produktov.
Ako konzervujete granule Panakei ?
- Naše granulky majú trvanlivosť iba 12 mesiacov, pretože využívame výhradne iba prírodnú konzerváciu, pomocou vitamínu E - ktorý je prírodný zdroj alfa tokoferol. Tieto alfatokoferoli pôsobia proti žltnutiu tukov a psom prospievajú tým, že dodávajú ich organizmu potrebný vitamín E a sú pre organizmus dôležitým antioxidantom.
Ako dlho vydrží otvorené vrecko krmiva Panakei ?
- Otvorené krmivo spotrebujte maximálne do 3 mesiacov. V letných mesiacoch odporúčame spotrebovať najlepšie do 2 mesiacov. Naše krmivo nie je chemicky konzervované, preto prosím dbajte na správne skladovanie aj pri už otvorených baleniach, ak ich máte doma.
Ako správne skladovať granule Panakei ?
- Granule uchovajte v chlade, suchu a na tmavom mieste. Viac informácií sa dozviete: www.panakei.sk/skladovanie/
Čo je to psíčkarský slovník ?
- Psíčkarský slovník obsahuje všetky výrazy, ktoré laikom alebo verejnosti, ktorá nepozná dokonale problematiku "psieho sveta", nieje dosť jasná a zrejmá. Všetky "slangové výrazy" nájdete aj s podrobným vysvetlením v našom článku tu:
Zákaznícky účet
Ako si zaregistrujem svôj vlastný účet ?
- Registrácia: www.panakei.sk/registracia/
Aké sú výhody registrácie ?
- Viac informácií sa dozviete tu: https://www.panakei.sk/vernostny-program/
Ak som registrovaný zákazník na e-shope, mám nárok na pravidelné zľavy ako verný zákazník?
- Áno, registrácia zákazníckeho účtu je podmienkou pre získanie zľavy, viac informácií sa dozviete tu: https://www.panakei.sk/vernostny-program/
Máte nejaké otázky? Zodpovieme ich. Prosím, pozorne vyplňte kontaktné údaje.