LETNÉ TEPLOTY: Vážení zákazníci, pripomíname, že naše krmivo aj maškrty nemajú chemickú konzerváciu, odporúčame vyzdvihnúť si zásielky z výdajných miest vždy obratom. Taktiež dbať na podmienky skladovania a dobu spotreby po otvorení a nerobiť si príliš veľké zásoby.

Časté otázky a odpovede

 

Objednávky

Ako Vás môžem čo najrýchlejšie kontaktovať ?

  • Na e-shope vpravo dole kliknite na tlačidlo: Snímek obrazovky 2023-06-29 v 21.11.02 - každý deň od 8:00 do 22:00.

 

Môžem objednať tovar aj telefonicky ?

  • Aktuálne neprímame objednávky telefonicky ale môžete nám ihneď napísať na našu zákaznícku podporu, kde Vám objednávku radi vytvoríme podľa Vášho želania behom pár sekúnd. Kliknite na tlačidlo vpravo dole na e-shope "Snímek obrazovky 2023-06-29 v 21.11.02" od 8:00 do 22:00.

 

Neprešla mi platba skrz platobnú bránu. Čo teraz ? 

  • V priebehu pár minút Vám príde do e-mailu odkaz pomocou ktorého sa znovu dostanete do platobného procesu, kde platbu znovu zopakujete a úspešne dokončíte. 

 

Kedy mi bude doručená moja objednávka ?

  • Objednávky expedujeme každý pracovný deň (okrem víkendov) a následne doručenie skrz kuriérske spoločnosti trvá max. 24-48 hodín.

 

Dokážete zmeniť moju objednávku aj po vytvorení?

  • Kým sme ešte Vašu objednávku neodovzdali kuriérskej spoločnosti priamo do dodávky, radi vám ju upravíme na Vaše želanie. Stačí napísať na zákaznícku podporu, kliknutím na tlačidlo "Snímek obrazovky 2023-06-29 v 21.11.02" od 8:00 do 22:00.

 

Bol mi doručený nesprávny tovar. Čo teraz ?

  • Informujte nás prosím obratom na zákaznícku podporu, vpravo dole na e-shope, kliknutím na tlačidlo "Snímek obrazovky 2023-06-29 v 21.11.02alebo nám napíšte na e-mail: info@panakei.sk

 

Doručili mi nekompletnú objednávku. Čo teraz ?

  • Informujte nás prosím obratom na zákaznícku podporu, vpravo dole na e-shope, kliknutím na tlačidlo "Snímek obrazovky 2023-06-29 v 21.11.02alebo nám napíšte na e-mail: info@panakei.sk

 

Bol mi doručený poškodený tovar. Čo teraz ?

  • Pri preberaní poškodenej zásielky, prípadne po otvorení balenia a zistení tejto skutočnosti, prosím rovno zdokumentujte škody mobilným telefónom a vyhotovte fotky. Následne nám tieto fotografie čím skôr zašlite na zákaznícku podporu, vpravo dole na e-shope, kliknutím na tlačidlo "Snímek obrazovky 2023-06-29 v 21.11.02alebo nám napíšte na e-mail: info@panakei.sk

 

Ako postupovať, ak chcem vrátiť tovar ?

 

Ako postupovať, ak chcem reklamovať tovar ?

 

Ako dlho trvá vybavenie reklamácie / vrátenie ?

  • Vrátenie tovaru a finančných prostriedkov vyriešime k Vašej spokojnosti maximálne do 3 pracovných dní. Reklamácia štandartne trvá až 30 pracovných dní. 

 

Kde nájdem všetky moje daňové doklady ? 

  • Všetky faktúry zasielame automaticky do 5 pracovných dní od prebratia objednávky, do Vašej emailovej adresy. Tiež nájdete doklady po prihlásení do Vášho účtu, konkrétne v sekcií: www.panakei.sk/klient/objednavky/ 

 

Obdržal som zľavový kupón, kde ho uplatním ?

  • Zľavový kupón uplatníte na e-shope priamo v košíku, kde už máte vložené produkty, ktoré si chcete objednať. Kliknite v nižšej časti obrazovky na tlačidlo: "Mám zľavový kupón", do kolonky vložte zľavový kupón a potvrďte kliknutím na tlačidlo "PRIDAŤ ZĽAVOVÝ KUPÓN" 

 

Dajú sa u Vás kúpiť aj darčekové poukazy ? 

  • Áno, ponúkame aj darčekové poukazy. Ak chcete potešiť Vašich blízkych a neviete čo práve potrebujú, nechajte si ich vybrať podľa seba: www.panakei.sk/darcekove-poukazy 

 

Kam všade zasielate objednávky ?

  • Aktuálne doručujeme objednávky do krajín: Slovensko (Panakei.sk), Česko (Panakei.cz) a Maďarsko (Panakei.hu)

 

Dajú sa granule kúpiť aj v klasickom obchode ?

  • Granule Panakei zakúpite len cez naše oficiálne e-shopy: Panakei.sk, Panakei.cz, Panakei.hu, pretože chceme zachovať priamy a transparentný kontakt so všetkými našimi zákazníkmi, aby sme im mohli poskytnúť potrebný, 100% zákaznícky servis. V súčastnosti kamenné predajne nemáme a neplánujeme.

 

 

Produkty

Aký spôsobom vyrábate granule Panakei ?

  • Vyrábame extrudované granule pre psov, pomocou potravinárskeho extrúdera v moderných, čistých a schválených priestoroch priamo na Slovensku.

 

Ako prebieha takýto proces výroby granúl ?

  • Zjednodušene vysvetlené, ako taký proces prebieha. Je to zariadenie podobné mlynčeku na mäso - kompletná zmes mäsa, ryže, zeleniny, byliniek a doplnkových komponentov je najemno nasekaná, zmiešaná, krátko uvarená pri teplote 110°C a vytlačená cez valček von, skrz matricu (nástavec), ktorý definuje veľkosť a tvar našej granulky.

 

Odkial pochádza mäso, ktoré používate ?

  • V našich produktoch preferujeme mäso, ktoré je chované, porazené a spracované na území Slovenskej a Českej republiky. Všetci naši dodávatelia sú niekoľkokrát ročne kontrolovaní a testovaní na kvalitu výstupných produktov a hygienu výrobných priestorov. Výhradne spolupracujeme len s overenými dodávateľmi mäsných produktov.

 

Ako konzervujete granule Panakei ? 

  • Naše granulky majú trvanlivosť iba 12 mesiacov, pretože využívame výhradne iba prírodnú konzerváciu, pomocou vitamínu E - ktorý je prírodný zdroj alfa tokoferol. Tieto alfatokoferoli pôsobia proti žltnutiu tukov a psom prospievajú tým, že dodávajú ich organizmu potrebný vitamín E a sú pre organizmus dôležitým antioxidantom.

 

Ako dlho vydrží otvorené vrecko krmiva Panakei ?

  • Otvorené krmivo spotrebujte maximálne do 3 mesiacov. V letných mesiacoch odporúčame spotrebovať najlepšie do 2 mesiacov. Naše krmivo nie je chemicky konzervované, preto prosím dbajte na správne skladovanie aj pri už otvorených baleniach, ak ich máte doma.

 

Ako správne skladovať granule Panakei ?

 

 

Zákaznícky účet 

Ako si zaregistrujem svôj vlastný účet ?   

 

 

Máte nejaké otázky? Zodpovieme ich. Prosím, pozorne vyplňte kontaktné údaje.

Nevypĺňajte toto pole: