Reklamácie tovaru
Vážený zákazník, v prípade ak sa na Vašom zakúpenom tovare vyskytla vada v záručnej dobe, máte právo ho reklamovať.
Celý reklamačný proces prebieha ONLINE, e-mailovou formou budete podrobne o celom procese informovaný.
- Reklamácia musí byť uplatnená najneskôr v 24-mesačnej lehote, nevzťahuje sa na tovar, ktorý má uvedený minimálny dátum trvanlivosti alebo je predaný za zníženú cenu z dôvodu vopred oznámenej vady, s ktorou ho spotrebiteľ vedome zakúpil. V prípade suchého krmiva je to teda 12 mesiacov od dátumu výroby (viď etiketa produktu), ostatné produkty ako maškrty, konzervy a podobne – tiež spotrebná lehota viď obal. Nezabudnite prosím, otvorené balenie krmiva je nutné spotrebovať maximálne do 3 mesiacov.
- Reklamácia sa nevzťahuje na tovar:
- predaný so zľavou na vadu, pre ktorú bola cena znížená
- na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním
- mechanické poškodenie, poškodenie prírodným živlom a podobne ( teplota, vlhkosť, nesprávne skladovanie u zákazníka )
- Reklamáciu prosím uplatnite bezodkladne, v ORIGINÁLNOM OBALE v ktorom bol produkt doručený, aby nedošlo k rozšíreniu vady a v jej dôsledku k zamietnutiu reklamácie. Všetky informácie ohľadom reklamácie nájdete na stránke https://www.panakei.sk/obchodne-podmienky/ , konkrétne v odstavci Reklamačný poriadok.
Postupujte prosím následovne:
- Náklady na poštovné a balené (prepravu) reklamovaného produktu na adresu predávajúceho znáša zákazník.
- Je potrebné vyplniť reklamačný formulár na uplatnenie reklamácie, ktorý nájdete na stiahnutie TU. ( KLIK )
- Reklamovaný tovar nám zašlite na vlastné náklady prepravnou spoločnosťou podľa Vašej preferencie, spoločne s riadne vyplneným reklamačným formulárom a dokladom o kúpe, na adresu: Panakei Slovakia, s.r.o., Hviezdoslavova 17, 018 63 Ladce.
- Neposielajte prosím tovar na dobierku, balíček v takomto prípade nebude od nás prebratý.
- Reklamáciu vybavíme v čo najkratšom čase, najneskôr do 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru.
- O výsledku reklamácie budete informovaní bezprostredne po ukončení reklamačného konania.
- Reklamnovaný tovar v prípade poškodenia, musí byť vždy zaslaný na reklamáciu.