Otázky a odpovede

1. Výroba

Aký typ výroby / spracovania používate pre granulky Panakei - Nutrition Complex ® ?

  • Vyrábame extrudované psie granule pomocou potravinárskeho extrúdera v moderných, čistých a schválených priestoroch .

 

Spĺňajú Vaše výrobné priestory prísne legislatívne normy a povinné zákonné povinnosti ? 

  • Využívame globálne najrozšírenejší systém zameraný na zaistenie bezpečnosti potravín. Bol vyvinutý v 60. rokoch minulého storočia v USA pre Národnú leteckú a vesmírnu agentúru (NASA), ktorá potrebovala zabezpečiť ochranu všetkých potravinových a výživových produktov pred mechanickými, toxickými, chemickými alebo fyzikálnymi kontamináciami. Systém HACCP je založený na prevencii, teda na zásade, že rizikám je lepšie predchádzať, ako ich potom následne odstraňovať. Zakladá sa na nedeštrukčnej nepretržitej kontrole materiálov, podmienok, procesov a ich parametrov namiesto extenzívnej laboratórnej kontroly výrobkov. Vykonávame pravidelné kontroly podniku, ktoré sú zamerané na dosahovanie hygienickej bezchybnostizdravotnej neškodnosti našich vyrábaných a ponúkaných produktov. 

 

Ako sa granulky vyrábajú ?

  • Zjednodušene vysvetlené, ako taký proces prebieha. Je to zariadenie podobné mlynčeku na mäso - kompletná zmes mäsa, ryže, zeleniny, byliniek a imunostimulantov je najemno nasekaná, zmiešaná, uvarená a vytlačená cez valček von, skrz matricu (nástavec), ktorý definuje veľkosť a tvar granulky.

 

Aká je výhoda takéhoto spracovania krmiva ?

  • Extrúzia krmiva umožní lepšiu stráviteľnosť v tenkom čreve a znižuje sa miera fermentácie ( kvaseniu potravy ) v hrubom čreve, oproti granuliam za studena lisovaným. 

 

Používate vo Vaších granulkách mäsokostné múčky ?

  • V krmive Panakei - Nutrition Complex nikdy nenájdete masokostné múčky ani žiadne ďalšie vedľajšie produkty živočíšnej výroby. Výhradne používame iba sušené a čerstvo spracované mäso. V našom krmive - granuliach nikdy nenájdete na prvom mieste : kukuricu, pšenicu, sóju ani žiadne vedľajšie živočíšne produkty tj. produkty ako perie, rohy, vemená, kopytá, kože, zobáky a podobne.V kvalitných granuliach vždy hľadajte na prvom mieste mäso, v čerstvo spracovanom alebo sušenom stave. Ako vidíte, výber správnych granuliek pre Vášho štvornohého miláčika nie je vôbec jednoduchý. No oddanosť Vášho zvieraťa si iste zaslúži, aby ste tomuto procesu venovali skutočnú  pozornosť a dopriali mu naozajstnú kvalitu.

 

Odkial pochádza mäso, ktoré používate vo Vašej receptúre ?

  • V našich produktoch využívame mäso, ktoré je chované, porazené a spracované na území Slovenskej a Českej republiky. Všetci naši dodávatelia sú niekoľkokrát ročne kontrolovaní a testovaní na kvalitu výstupných produktov a hygienu výrobných priestorov. Výhradne spolupracujeme len s overenými a dlhoročnými dodávateľmi mäsných produktov.

 

Využívate vo Vaših granulkách aj kuracie mäso ?

  • Nie, v našich produktoch nikdy nenájdete kuracie mäso alebo jeho časti, kvôli častej kontaminácií či precitlivelosti psa na kuracie mäso. V našom závode spracovávame výhradne len morčacie mäso, ktoré je omnoho kvalitatívnejšie dalej a hlavne, nie je častý alergén, ako kuracie mäso.

 

Využívate vo Vaších granulkách chemickú konzerváciu ?

  • Využívame prírodnú konzerváciu granuliek, pomocou vitamínu E - je to prírodný zdroj alfa tokoferol. Tieto alfatokoferoli pôsobia proti žltnutiu tukov a psom prospievajú tým, že dodávajú ich organizmu potrebný vitamín E a sú pre organizmus dôležitým antioxidantom.

 

Je možná návšteva výrobných priestorov, kde sa granulky vyrábajú ?

  • Z hygienických, legislatívnych a výrobných dôvodov nevykonávame exkurzie výrobných priestorov.

 

Ako dlho Vám vydrží otvorené vrecko granúliek Panakei - Nutrition Complex ? nezostárnu ?

  • Ak uchováte krmivo v otvorenom vreci , na chladnom a tmavom mieste, životnosť býva zvyčajne na 4 až 5 mesiacov, v klasických domácich podmienkach. Naše krmivo konzervujeme prírodne, využitím vitamínu E, v uzavretom, neporušenom vreci vydrží maximálne 12 mesiacov.

 

Našli ste rozdrevené granulky - granulový prášok vo vrecku ?

  • Tento jav v našom krmive Panakei - Nutrition Complex je spôsobený vysokým podielom mäsa a nízkym podielom sacharidov ( ryža ) . Nejde o žiaden odpad ani vadu výrobku, tento prášok je len rozdrvená granula. V menej kvalitných a lacnejších krmivách, ktoré vo veľkom využívajú ako hlavnú zložku receptúry pšenicu, kukuricu a im obdobné sacharidy, jav “rozdrvených granúl” skoro nenájdete. Pšenica, kukurica a im obdobné sacharidy fungujú ako pojidlo v krmive, respektíve sú zodpovedné za výraznú lepivosť granúl. Pes je predovšetkým mäsožravec, preto ho nekŕmime kukuricou a pšenicou, ale v prvom rade riadne kvalitným mäsom, ktoré vždy tvorí hlavnú a nosnú časť každého našeho krmiva značky PANAKEI - Nutrition Complex. Rozdrvené granule alebo prach v balení, nie je znakom žiadneho odpadu ani vady výrobku.

 

Budete niekedy vyrábať granule pre mačky ?

  • Musíme Vás sklamať, ale naša špecializácia je výhradne v oblasti krmiva pre psov. Nechceme robiť 2 veci na 50 %, chceme robiť jednu vec na 100 %.

  

Dajú sa Vaše granulky kúpiť aj v kamenných predajniach ?

  • Nie, naše produkty zakúpite len cez náš eshop. Sme malá, lokálna, slovenská firmička a chceme zachovať priamy a transparentný kontakt so všetkými našimi zákazníkmi, pretože bez Vás, nemôžeme neustále zlepšovať naše produkty. Nemáme svetové ambície, chceme pôsobiť na našom malom ale krásnom Slovensku. 

2. Objednávky

Ako zistím, že moja objednávka bola správne dokončená ?

  • Po úspešnom dokončení objednávky v internetovom obchode www.panakei.sk, Vám príde potvrdzovací email na Vašu emailovú adresu, ktorú ste zadali pri vytvorení objednávky, so všetkými informáciami o objednávke. Buďte dôsledný pri zadávaní e-mailu či telefónneho čísla, je to jediný kontakt ako sa s Vami vieme skontaktovať či prípadne objednávku upraviť. Veľakrát sa stáva, že zákazníci uvedú chybnú e-mailovú adresu alebo spravia preklep.

 

Dokážete mi doručiť tovar aj inde ako domov ?

  • Ste celý deň v práci ? Nemusíte si čerpať dovolenku, kvôli čakaniu na kuriera. Tovar si môžete nechať doviesť kuriérom do práce, či na výdajne miesto spoločnosti Zásielkovňa.sk, ktorá disponuje viac ako 4010 výdajnými miestami v mestách a dedinách po celom území Slovenskej republiky, kde vám balíček vydajú a počká na vás 7 dní.

 

Dokážete zmeniť moju objednávku, po tom, čo bola spracovaná ?

  • Pre našich zákazníkov spravíme čokoľvek. Stačí ak zavoláte na našu zákaznícku infolinku +421 948 387 345 od 9:00 do 19:00. Objednávku vám upravíme na Vaše želanie, prípadne napíšte email na info@panakei.sk, kde Vašu požiadavku spracujeme najpromptnejšie ako vieme.

 

Bol mi doručený nesprávny tovar, ktorý som si neobjednal. Čo teraz ?

  • Veľmi dbáme nato, aby všetky objednávky boli spracované, balené a vybavené na 100%. Chápeme, aké to je, keď trpezlivo čakáte na balíček a po otvorení nájdete iný tovar ako ste mali objednaný. Snažíme sa minimalizovať chyby, avšak táto situácia môže zriedkavo nastať. Poprosíme Vás tovar zaslať naspäť na sídlo spoločnosti : Hviezdoslavova 17, 01863 Ladce. Tovar neposielajte na dobierku. 

 

Vybral som si platbu pomocou platobnej brány GoPay, avšak platobná brána platbu neschválila.
O tovar mám stále záujem, čo v tejto situácií ?

  • Napíšte nám na info@panakei.sk a spôsob platby vám môžeme zmeniť. Prípadne Vám vygenerovať nový platobný pokyn, pre úspešné dokončenie platby skrz Vašu platobnú kartu. Údaje sú elektronicky šifrované na obidvoch stranách, nemáme prístup k Vašim platobným ani iným údajom, je to najbezpečnejší spôsob platby na internete.

 

Tovar bol odovzdaný prepravnej spoločnosti, ale zatial nedorazil. Kedy a kde sa objednávka nachádza ?

 

Objednal som si na tovar na Vašom obchode, avšak potvrdzovaci email mi neprišiel. Kde nastala chyba ?

  • V tejto situácií mohla nastať niekoľko scenárov. Jedným z najčastejším prípadov sa stáva, že ste zle zadali svoju emailovú adresu. Potvrdzovací email mohol skončiť v spam priečinku či máte plnú emailovú schránku. Ak stále neviete kde je chyba, napíšte nám na info@panakei.sk, a potvrdenie Vám znova prepošleme.

 

Kedy obdržím objednaný tovar ?

  • Objednávky expedujeme do 24 hodin. Ak je to len trošku možné, Vaše balíčky sa snažíme odovzdať kuriérskej spoločnosti v deň uskutočnenia objednávky. Priemerný čas ich doručenia k Vám domov je cca 2,5 dňa. 99 % všetkého tovaru na e-shope máme skladom a expedujeme ihneď.

 

 

3. Výživa

Má Váš psík zvýšený počet a objem stolice? 

  • Zvýšenie množstvo odpadu Vášho psa, je spôsobené väčším podielom prírodnej vlákniny v krmive, ktorá čistí tráviaci trakt Vášho miláčika. Niekedy len stačí jednoducho znížiť kŕmnu dávku a problém s častou stolicou je vyriešený. Krmivo je vysoko plnohodnotné, preto psíka netreba prekrmovať.

Overené našimi zákazníkmi