Otázky a odpovede

1. Výroba

Aký typ výroby / spracovania používate pre granulky Panakei - Nutrition Complex ® ?

  • Vyrábame extrudované granule pomocou potravinárskeho extrúdera v moderných, čistých a schválených priestoroch .

 

Ako sa granulky vyrábajú ?

  • Zjednodušene vysvetlené, ako taký proces prebieha. Je to zariadenie podobné mlynčeku na mäso - kompletná zmes mäsa, ryže, zeleniny, byliniek a imunostimulantov je najemno nasekaná, zmiešaná, uvarená a vytlačená cez valček von, skrz matricu (nástavec), ktorý definuje veľkosť a tvar granulky.

 

Aká je výhoda takéhoto spracovania krmiva ?

  • Extrúzia krmiva umožní lepšiu stráviteľnosť v tenkom čreve a znižuje sa miera fermentácie ( kvaseniu potravy ) v hrubom čreve.

 

Používate vo Vaších granulkách mäsokostné múčky ?

  • V krmive Panakei - Nutrition Complex nikdy nenájdete masokostné múčky ani žiadne ďalšie vedľajšie produkty živočíšnej výroby. Výhradne používame iba sušené a čerstvo spracované mäso. V našom krmive - granuliach nikdy nenájdete na prvom mieste : kukuricu, pšenicu, sóju ani žiadne vedľajšie živočíšne produkty tj. produkty ako perie, rohy, vemená, kopytá, kože, zobáky a podobne.V kvalitných granuliach vždy hľadajte na prvom mieste mäso, v čerstvo spracovanom alebo sušenom stave. Ako vidíte, výber správnych granuliek pre Vášho štvornohého miláčika nie je vôbec jednoduchý. No oddanosť Vášho zvieraťa si iste zaslúži, aby ste tomuto procesu venovali skutočnú  pozornosť a dopriali mu naozajstnú kvalitu.

 

Odkial pochádza mäso, ktoré používate vo Vašej receptúre ?

  • V našich produktoch využívame mäso, ktoré je chované, porazené a spracované na území Slovenskej a Českej republiky. Všetci naši dodávatelia sú niekoľkokrát ročne kontrolovaní a testovaní na kvalitu výstupných produktov a hygienu výrobných priestorov. Výhradne spolupracujeme len s overenými a dlhoročnými dodávateľmi mäsných produktov.

 

Využívate vo Vaších granulkách chemickú konzerváciu ?

  • Využívame prírodnú konzerváciu granuliek, pomocou vitamínu E - je to prírodný zdroj alfa tokoferol. Tieto alfatokoferoli pôsobia proti žltnutiu tukov a psom prospievajú tým, že dodávajú ich organizmu potrebný vitamín E a sú pre organizmus dôležitým antioxidantom.

 

Je možná návšteva výrobných priestorov, kde sa granulky vyrábajú ?

  • Z hygienických, legislatívnych a výrobných dôvodov nevykonávame exkurzie výrobných priestorov.

 

Ako dlho Vám vydrží otvorené vrecko granúliek Panakei - Nutrition Complex ? nezostárnu ?

  • Ak uchováte krmivo v otvorenom vreci , na chladnom a tmavom mieste, životnosť býva zvyčajne na 4 až 5 mesiacov, v klasických domácich podmienkach. Naše krmivo konzervujeme prírodne, využitím vitamínu E, v uzavretom, neporušenom vreci vydrží maximálne 12 mesiacov.

 

Našli ste rozdrevené granulky - granulový prášok vo vrecku ?

  • Tento jav v našom krmive Panakei - Nutrition Complex je spôsobený vysokým podielom mäsa a nízkym podielom sacharidov ( ryža ) . Nejde o žiaden odpad ani vadu výrobku, tento prášok je len rozdrvená granula. V menej kvalitných a lacnejších krmivách, ktoré vo veľkom využívajú ako hlavnú zložku receptúry pšenicu, kukuricu a im obdobné sacharidy, jav “rozdrvených granúl” skoro nenájdete. Pšenica, kukurica a im obdobné sacharidy fungujú ako pojidlo v krmive, respektíve sú zodpovedné za výraznú lepivosť granúl. Pes je predovšetkým mäsožravec, preto ho nekŕmime kukuricou a pšenicou, ale v prvom rade riadne kvalitným mäsom, ktoré vždy tvorí hlavnú a nosnú časť každého našeho krmiva značky PANAKEI - Nutrition Complex. Rozdrvené granule alebo prach v balení, nie je znakom žiadneho odpadu ani vady výrobku.

 

Budete niekedy vyrábať granule pre mačky ?

  • Musíme Vás sklamať, ale naša špecializácia je výhradne v oblasti krmiva pre psov. Nechceme robiť 2 veci na 50 %, chceme robiť jednu vec na 100 %.

 

Máte k dispozicií aj vzorky krmiva na skúšku ?

 

Dajú sa Vaše granulky kúpiť aj v kamenných predajniach ?

  • Momentálne pracujeme na vytvorení dostupnej odbernej siete, aby ste si mohli v každom meste na Slovensku osobne kúpiť naše krmivo kedy potrebujete.

 

2. Objednávky

Ako zistím, že moja objednávka bola správne dokončená ?

  • Po úspešnom dokončení objednávky v internetovom obchode www.panakei.sk, Vám príde potvrdzovací email na Vašu emailovú adresu, ktorú ste zadali pri vytvorení objednávky, so všetkými informáciami o objednávke. Buďte dôsledný pri zadávaní e-mailu či telefónneho čísla, je to jediný kontakt ako sa s Vami vieme skontaktovať či prípadne objednávku upraviť. Veľakrát sa stáva, že zákazníci uvedú chybnú e-mailovú adresu alebo spravia preklep.

 

Dokážete mi doručiť tovar aj inde ako domov ?

  • Ste celý deň v práci ? Nemusíte si čerpať dovolenku, kvôli čakaniu na kuriera. Tovar si môžete nechať doviesť kuriérom do práce, či na výdajne miesto spoločnosti Zásielkovňa.sk, ktorá disponuje viac ako 2639 výdajnými miestami v mestách a dedinách po celom území Slovenskej republiky a Česku, kde vám balíček vydajú a počká na vás 7 dní.

 

Dokážete zmeniť moju objednávku, po tom, čo bola spracovaná ?

  • Pre našich zákazníkov spravíme čokoľvek. Stačí ak zavoláte na našu zákaznícku infolinku +421 948 387 345 od 9:00 do 19:00. Objednávku vám upravíme na Vaše želanie, prípadne napíšte email na info@panakei.sk, kde Vašu požiadavku spracujeme najpromptnejšie ako vieme.

 

Bol mi doručený nesprávny tovar, ktorý som si neobjednal. Čo teraz ?

  • Veľmi dbáme nato, aby všetky objednávky boli spracované, balené a vybavené na 100%. Chápeme, aké to je, keď trpezlivo čakáte na balíček a po otvorení nájdete iný tovar ako ste mali objednaný. Snažíme sa minimalizovať chyby, avšak táto situácia môže zriedkavo nastať. Poprosíme Vás tovar zaslať naspäť na sídlo spoločnosti : Hviezdoslavova 17, 01863 Ladce. Tovar neposielajte na dobierku. 

 

Vybral som si platbu pomocou platobnej brány GoPay, avšak platobná brána platbu neschválila.
O tovar mám stále záujem, čo v tejto situácií ?

  • Napíšte nám na info@panakei.sk a spôsob platby vám môžeme zmeniť. Prípadne Vám vygenerovať nový platobný pokyn, pre úspešné dokončenie platby skrz Vašu platobnú kartu. Údaje sú elektronicky šifrované na obidvoch stranách, nemáme prístup k Vašim platobným ani iným údajom, je to najbezpečnejší spôsob platby na internete.

 

Tovar bol odovzdaný prepravnej spoločnosti, ale zatial nedorazil. Kedy a kde sa objednávka nachádza ?

 

Objednal som si na tovar na Vašom obchode, avšak potvrdzovaci email mi neprišiel. Kde nastala chyba ?

  • V tejto situácií mohla nastať niekoľko scenárov. Jedným z najčastejším prípadov sa stáva, že ste zle zadali svoju emailovú adresu. Potvrdzovací email mohol skončiť v spam priečinku či máte plnú emailovú schránku. Ak stále neviete kde je chyba, napíšte nám na info@panakei.sk, a potvrdenie Vám znova prepošleme.

 

Kedy obdržím objednaný tovar ?

  • Garantujeme doručenie do 24 až 48 hodín, pri vykonaní objednávky do 13:00 a odosielame ten istý pracovný deň, prípadne nasledujúci pracovný deň.  Ak objednávku vykonáte po 13:00 alebo počas víkendu, sviatku a podobne, tovar posielame nasledujúci pracovný deň.  99 % všetkého tovaru na e-shope máme skladom, ktorý expedujeme ihneď.

 

Doprava zadarmo nad 39 eur ?

  • Doprava sa vzťahuje na objednávky, ktorých hodnota prekročila 39 eur. Je to benefit smerom k Vám, k našim verným zákazníkom, aby sme maximálne spríjemnili a odmenili Vašu voľbu nakupovať práve na panakei.sk. Vážime si toho a urobíme všetko preto, aby ste aj nabudúce nakupovali opäť u nás.