Otázky a odpovede

1. Výroba

Aký typ výroby / spracovania používate pre granulky Panakei - Nutrition Complex ® ?

  • Vyrábame extrudované psie granule pomocou potravinárskeho extrúdera v moderných, čistých a schválených priestoroch .

 

Ako sa granulky vyrábajú ?

  • Zjednodušene vysvetlené, ako taký proces prebieha. Je to zariadenie podobné mlynčeku na mäso - kompletná zmes mäsa, ryže, zeleniny, byliniek a imunostimulantov je najemno nasekaná, zmiešaná, uvarená a vytlačená cez valček von, skrz matricu (nástavec), ktorý definuje veľkosť a tvar granulky.

 

Aká je výhoda takéhoto spracovania krmiva ?

  • Extrúzia krmiva umožní lepšiu stráviteľnosť v tenkom čreve a znižuje sa miera fermentácie ( kvaseniu potravy ) v hrubom čreve, oproti granuliam za studena lisovaným. 

 

Používate vo Vaších granulkách mäsokostné múčky ?

  • V našom krmive - granuliach nikdy nenájdete na prvom mieste : kukuricu, pšenicu, sóju ani žiadne vedľajšie živočíšne produkty tj. produkty ako perie, rohy, vemená, kopytá, kože, zobáky a podobne.V kvalitných granuliach vždy hľadajte na prvom mieste mäso, v čerstvo spracovanom alebo sušenom stave. Ako vidíte, výber správnych granuliek pre Vášho štvornohého miláčika nie je vôbec jednoduchý. No oddanosť Vášho zvieraťa si iste zaslúži, aby ste tomuto procesu venovali skutočnú  pozornosť a dopriali mu naozajstnú kvalitu.

 

Odkial pochádza mäso, ktoré používate vo Vašej receptúre ?

  • V našich produktoch využívame mäso, ktoré je chované, porazené a spracované na území Slovenskej a Českej republiky. Všetci naši dodávatelia sú niekoľkokrát ročne kontrolovaní a testovaní na kvalitu výstupných produktov a hygienu výrobných priestorov. Výhradne spolupracujeme len s overenými a dlhoročnými dodávateľmi mäsných produktov.

 

Využívate vo Vaših granulkách aj kuracie mäso ?

  • Nie, v našich produktoch nikdy nenájdete kuracie mäso alebo jeho časti, kvôli častej kontaminácií či precitlivelosti psa na kuracie mäso.

 

Využívate vo Vaších granulkách chemickú konzerváciu ?

  • Využívame prírodnú konzerváciu granuliek, pomocou vitamínu E - je to prírodný zdroj alfa tokoferol. Tieto alfatokoferoli pôsobia proti žltnutiu tukov a psom prospievajú tým, že dodávajú ich organizmu potrebný vitamín E a sú pre organizmus dôležitým antioxidantom.

 

Ako dlho Vám vydrží otvorené vrecko granúliek Panakei - Nutrition Complex ? nezostárnu ?

  • Ak uchováte krmivo v otvorenom vreci , na chladnom a tmavom mieste, životnosť býva zvyčajne na 4 až 5 mesiacov, v klasických domácich podmienkach. Naše krmivo konzervujeme prírodne, využitím vitamínu E, v uzavretom, neporušenom vreci vydrží maximálne 12 mesiacov.

 

Našli ste rozdrevené granulky - granulový prášok vo vrecku ?

  • Tento jav v našom krmive Panakei - Nutrition Complex je spôsobený vysokým podielom mäsa a nízkym podielom sacharidov ( ryža ) . Nejde o žiaden odpad ani vadu výrobku, tento prášok je len rozdrvená granula. V menej kvalitných a lacnejších krmivách, ktoré vo veľkom využívajú ako hlavnú zložku receptúry pšenicu, kukuricu a im obdobné sacharidy, jav “rozdrvených granúl” skoro nenájdete. Pšenica, kukurica a im obdobné sacharidy fungujú ako pojidlo v krmive, respektíve sú zodpovedné za výraznú lepivosť granúl. Pes je predovšetkým mäsožravec, preto ho nekŕmime kukuricou a pšenicou, ale v prvom rade riadne kvalitným mäsom, ktoré vždy tvorí hlavnú a nosnú časť každého našeho krmiva značky PANAKEI - Nutrition Complex. Rozdrvené granule alebo prach v balení, nie je znakom žiadneho odpadu ani vady výrobku.

  

Dajú sa Vaše granulky kúpiť aj v kamenných predajniach ?

  • Nie, naše produkty zakúpite len cez náš eshop. Sme malá, lokálna, slovenská firmička a chceme zachovať priamy a transparentný kontakt so všetkými našimi zákazníkmi, pretože bez Vás, nemôžeme neustále zlepšovať naše produkty. Nemáme svetové ambície, chceme pôsobiť na našom malom ale krásnom Slovensku. 

 

 

2. Objednávky

 

Dokážete zmeniť moju objednávku, po tom, čo bola spracovaná ?

  • Pre našich zákazníkov spravíme čokoľvek. Stačí ak zavoláte na našu zákaznícku infolinku +421 948 387 345 od 9:00 do 19:00. Objednávku vám upravíme na Vaše želanie, prípadne napíšte email na info@panakei.sk.

 

Bol mi doručený nesprávny tovar, ktorý som si neobjednal. Čo teraz ?

  • Veľmi dbáme nato, aby všetky objednávky boli spracované, balené a vybavené na 100%. Chápeme, aké to je, keď trpezlivo čakáte na balíček a po otvorení nájdete iný tovar ako ste mali objednaný. Snažíme sa minimalizovať chyby, avšak táto situácia môže zriedkavo nastať. Poprosíme Vás tovar zaslať naspäť na sídlo spoločnosti : Hviezdoslavova 17, 01863 Ladce. Tovar neposielajte na dobierku. 

Recenzie našich zákazníkov